Friday, June 25, 2010

Arghh!!! It Suxxx!!! ???

urm... F@#K^%GS%^T ... i dont know why sometime i feel that my life is suxxxx... basically it was normal... haha... maybe u all had been feels the same as me... if not u may not part of the world n maybe u had no lifes... bak kata org... x rasa nikmat dunia lah... hehe... namun aku bersyukur dgn kehidupan yg aku lalui... aku bersyukur kpd yg maha Esa kerana memberikan aku kehidupan ini... dlm kehidupan ini aku belajar utk melakukan segala perintahMu dgn keredhaanMu demi melengkapkan bekalan di akhirat kelak.. insyaallah...

maafkan ku ya Allah kerana mencarut...

aper tujuan post nie ntah la... aku pon x tahu.. mungkin sedikit luahan perasaan aku di waktu yg membosan kan.. hehe.. kadang2 ku terfikirkan... aper yg aku akan buat di masa akan dtg... aku akan jg manusia yg mcm mana... apa pekerjaan aku... adakah aku akan berkahwin... mempunyai anak, cicit, cucu... hehe... semuanya telah ditentukan oleh yg maha Esa... kita hanya perlu berusaha utk mencapainya...

dah la... byk aku melalut nie... bila aku bc balek aper yg aku taip nih... aku sendiri x tahu aper yg aku taip... bla bla bla bla... maaf... haha... sekian saja...

No comments: