Thursday, May 12, 2011

Aku nak BALEEEEKKK!!!

OK... muka bangun tido... tp mengada nak snap pict jugak... first time... mengedik... haha... bangun tgh hari tau... bkan pagi... plan ari nih nak balek ke kampung halaman ku IPOH... plan dari semalam lg... kononnyer nak balek semalam... tp x jadi plak... sbb budak bilik aku nih Muhammad Hazim kena jadi babysitter jap... haha.. so tunda la nak balek... pastu ader lg... ingat nak balek pagi... tp ader member lg sorang nak tumpang plak... tp dia ader paper... so tunggu dia abes paper... alahai Cik Isma... lagi sorang ahli Cik Yaya...

ha.. besar x beg... biase jer kot... biasala cuti seminggu jer... kemas baju pon ala kadar jer... maen sumbat jer smpai muat... haha...

nie plak akuarium budak blik aku.. dia balek dah... so aku nak balek... saper nak jaga ikan ko ni oiii??? seminggu kot cuti... saper nak bg mkn...??? abes la mati ikan nie... kesian ikan2 nih...

Ape bende la aku bercerita nih... haha... maybe sebab kempunan nak balek kot... hurm... harap perjalan pulang ku bersama kawan2 baek2 jer... Amin... k la... bercerita di laen hari... itu pon kalo ader cerita la...

wah... first time aku citer panjang2 nih... hurm...
K la... bye... Assalammualaikum...

No comments: